עמידה בתנאי הסף ובחובות הקרן הינם תנאי לקבלת מלגה ולחידושה מידי שנה.

    • מסלולי הלימודים: לפי הרשימה המפורטת להלן בכותרת "קהל יעד ומסלולי לימוד".
    • היקף לימודים אקדמאים מלא (היקף 80% ומעלה יאושר רק באחד ממסלולי הקרן).
    • נוכחות בטקס חלוקת המלגות כתנאי לקבלת מלגה.
    • היעדר כפל מלגות: למקבלי מלגה נוספת בגובה שכר לימוד מלא ומעלה.
    • פעילות התנדבותית בקהילה.
    • דיווחים לקרן: ביחס ללימודים ולהתנדבות.
    • בפתיחת כל שנ"ל: אישור מהמוסד האקדמי על המשך הלימודים שאושרו ע"י הקרן. 
       

* תנאי הסף המלאים לעובדים בקבוצת אלקו ולמשפחותיהם מפורטים בערכת העזר לעובדים. 

מזי קוזי
ריאיון עם מזי קוזי
"הקבלה שלי לאייסף היא האירוע המשמעותי ביותר בחיי האקדמיים, שכן אייסף מהווה עבורי בית, לא רק במובן הבירוקרטי או הרשמי, אלא גם במובן הנפשי והרוחני. אני מרגישה בת מזל שזכיתי להיות חלק מהמשפחה הגדולה והטובה הזו.
מכתב מהסטודנטית עדן בן אור
מכתב מהסטודנטית עדן בן אור
אנחנו זקוקים למלגה כי בזכותה יש לנו הקלה, מרווח לנשימה והקורונה כפי שכולנו יודעים פוגעת בדרכי הנשימה, מילולית. אך יחד עם זאת, הקרן לא נטשה אותנו. הקפידו להסביר לנו שהפעילות תתקיים כרגיל, הן הפרויקטים והן המפגשים. אנחנו מקבלים אך אנחנו גם נותנים בחזרה, כמו בכל שאר השנה. הוסבר לנו היטב שהקרן תעשה הכל כדי שהעתיד שלנו לא יפגע ולכן אני כל כך שמחה שאני חלק מהמשפחה הכי מחבקת בעולם ( אבל במרחק של 2 מטר כמובן)....
הכר את הסטודנטית - צגה גברזגי - ZAga
הכר את הסטודנטית - צגה גברזגי
מאז השנה הראשונה אני לומדת בזכות קרן מלגות לסטודנטים של אייסף ובמעורבות בקהילה פעלתי תחילה במסגרת פר"ח והיום אני עובדת פעמים בשבוע עם הנוער בסיכון, וגם מהבית עם קציני המבחן וכל גורם שהנוער צריך להתמודד מולו ובמסגרת אייסף אני פותחת בימים אלה גם קורס לגיל 19 ומעלה בשכונת נווה יעקב שיעזור להם בהבנת עולם התעסוקה כיום.
ריאיון עם בת אל זגורי – סטודנטית שנה א' לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון
ריאיון עם בת אל זגורי – סטודנטית
...היססתי אם להתחיל בלימודים, אך הרגשתי מעין חוב לאבי כי הרי הבטחתי לו שאשוב ללימודים . תוך כדי חיפוש אחרי מקורות מימון מצאתי אתרים של קרנות שונות המעניקות מלגות, אבל הלב אמר לי לבחור באייסף- הקרן הבינלאומית לחינוך. הבנתי שמעבר למלגה אמצא באייסף משהו נוסף, משהו שאני זקוקה לו.
previous arrow
next arrow

Back to top