ספטמבר2018

 

 ברכות 
לפרופ' דוד לוי פאור על זכייתו במענק ISF 
פרופ' יפעת ביטון על זכייתה  במענק ISF  
לד"ר מוטי גיגי, לרגל מינויו לראש בית הספר לתקשורת במכללת ספיר
 

 
לכבוד השנה החדשה תרמו למלגות עבור סטודנטים מבטיחים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית
 

אירוע ההתרמה השנתי של קרן אינו רק ערב המוקדש לגיוס תרומות אלא גם הזדמנות למפגש בין התורמים והשותפים לדרך לבין מלגאים, מובילים חברתיים ובוגרים בולטים.
מדי שנה נאספים על ידי אייסף למעלה מ- 10 מיליון שקלים לטובת הפעילות בישראל, סכום המסייע ליישום מטרות הקרן - פיתוח מצוינות אקדמית וצמצום פערים באמצעות השכלה גבוהה.
באירוע ההתרמה של השנה נאספו כ-200 אלף שקלים ממכירת כרטיסים לחברות, לתורמים פרטיים ולבוגרים.
 
במסגרת האירוע הוענק לבוגר הקרן דניאל בן סימון אות אייסף לתרומה לחברה 
מימין לשמאל: דניאל בן סימון, נינה וינר, קרלוס בן נעים

<![if !mso]><![endif]>
"אני שייך לקבוצה מיוחדת, 'קבוצת האחים הבוגרים' – הראשונים במשפחותיהם שזכו ללמוד באקדמיה" מספר משה שריקי – בן 45 אב לשלושה ילדים. "נולדתי בשכונת קטמונים בירושלים, למשפחה מסורתית, אח בכור מתוך שלושה אחים. למדתי בשכונה אבל לא סיימתי את לימודי הבגרות והתגייסתי לצה"ל, צעד שלמעשה פתח בפני דרך חדשה: הייתי חייל מצטיין ובזכות זאת קבלתי מלגת לימודים  לאוניברסיטה  העברית ל"מכינה למעורבות חברתית". אני, נער מהקטמונים שלא סיים את לימודי הבגרות מצאתי את עצמי לפתע בקמפוס של האוניברסיטה המרשימה הזאת...זאת הייתה ההזדמנות שלי
 
   
  קרא עוד  

בימים אלה נמצא איציק דסה בשלב האמצעי של הדוקטורט בפקולטה למשפטים  באוניברסיטת בר אילן – 'דוקטורט מונוגרף' שהוא למעשה חיבור מחקרי ממוקד, מקיף וממצה של המאמרים בנושא אותו הוא חוקר. הצעת למחקר כבר הוגשה הוא נמצא בעיצומה של הכתיבה.
"כשהתחלתי את לימודי הדוקטורט המליצו לי על הקרן והתברר שאני מתאים גם מבחינת המצוינות האקדמית וכן כמנהיגות ומעורבות חברתית. עכשיו כשהקשר איתם התהדק והפך לחלק ממני אני יכול לומר בכנות כי אני מאוהב בהם!"
 
   
  קרא עוד  

"אנו רואים בסטודנטים שלנו הלומדים לתואר שני – יזמים לעתיד", אומרת לורן אזרד – מנהלת תכנית אייסף חיפה. 
" זוהי תכנית דו-שנתית, התהליך כולל שני שלבים: אלה הלומדים בשנה א' לתואר שני מתבקשים להכין תיק פרויקט. הם בוחרים קהילה הזקוקה לסיוע במגוון צרכים, עורכים מיפוי צרכים ומתארים צרכים אלה ומציעים דרכים שבאמצעותם ניתן לפתור את הבעיה. לאחר מכן הם כותבים את הפרויקט המדויק על כל שלביו. בשנה ב' לתואר על הסטודנטים ליישם את התכנית, למצוא תקציב, לזהות שותפים אפשריים ולהוציאה לפועל".
 
   
  קרא עוד  

Back to top